Obchodní podmínky pro služby
Zrušení účasti z vaší strany se řídí stornopodmínkami k jednotlivým seminářům nebo sezením sex. práce s tělem, či online. V případě zrušení semináře nebo sezení z naší strany (což se nestává) Vám vrátíme částku v plné výši nebo ji můžete využít na jiný seminář z naší nabídky konaného do 6 měsíců od úhrady zálohy.
Sezení sex. práce s tělem, či on-line terapie:
Účastník zruší účast více než 14 dní před konáním
- Vzniká storno administrativní poplatek 1000 Kč a zbytek uhrazené částky se vrací.
- Zbývající část uhrazené ceny může účastník použít jako zálohu na kupní cenu jiného semináře
vybraného z aktuální nabídky.
Účastník zruší účast méně než 14 dní před konáním akce
- Je povinen uhradit storno poplatek ve výši 50 % uhrazené ceny, zbývající část uhrazené ceny se mu vrací.
- Zbývající část uhrazené ceny může účastník použít jako zálohu na kupní cenu jiného semináře
vybraného z aktuální nabídky konaného do 6 měsíců od úhrady zálohy. V tom případě je účastníkovi namísto storno poplatku ve výši 50% uhrazené ceny účtován pouze tentýž administrativní poplatek 1000 Kč, jako při zrušení účasti více než 14 dní před konáním semináře. Tuto možnost náhrady může kupující využít pouze jednou. - Podaří-li se účastníkovi zajistit za sebe náhradníka, není mu účtován žádný storno poplatek
a uhrazená cena je přeúčtována na tohoto náhradníka. Účastník je však povinen o této změně neprodleně informovat na email info@terapiedotykem.cz.
Účastník zruší svou účast 3 a méně dní před akcí, případně se bez předchozí omluvy vůbec nedostaví
- Je povinen uhradit storno poplatek ve výši 100% uhrazené ceny.
Škola Grácie
Objednávka programu Grácie přes prodejní formulář je závazná a zavazující k platbě.
Úhradou celé platby na roční školu Grácie hradíte definitivně své místo v kruhu a získáváte rezervaci domluvených termínů. Pokud byste z vážných důvodů nemohla do roční školy nastoupit, je možné, po domluvě vaši účast přeložit do příštího ročníku Grácií nebo převést účast na jinou osobu. Nebo využít objednáním jiné služby.
Stornopodmínky dále, dle obchodních podmínek viz. výše.
PLATBA NA SPLÁTKY
Objednávka programu Grácie přes prodejní formulář je závazná a zavazující k platbě. V případě platby ceny programu na splátky se objednávkou zavazujete zaplatit všechny splátky.
Jestliže zvolíte platbu na 2 splátky, pak úhrada 50% celkové ceny programu (=celá 1.splátka) je nevratná záloha. Prosím, mějte toto na paměti dříve, než učiníte objednávku.
Jestliže zvolíte platbu na 3 splátky, pak úhrada 50% celkové ceny programu (=celá 1.splátka+polovina 2.splátky) je nevratná záloha.
V případě prodlení s úhradou splátky jsem oprávněna vám program Grácie znepřístupnit až do doby zaplacení příslušné splátky. Tím ale není dotčena vaše povinnost zaplatit všechny splátky za program. Rovněž jsem v takovém případě oprávněna vám písemným oznámením celou nezaplacenou část ceny okamžitě zesplatnit a ke dni uvedenému v tomto oznámení požadovat zaplacení všech zbylých splátek najednou, anebo od Smlouvy odstoupit.
Odstoupením od Smlouvy mi nevzniká povinnost vrátit vám splátky před odstoupením od Smlouvy zaplacené.
Obchodní podmínky pro poskytování digitálního obsahu
Tyto obchodní podmínky se použijí pro:
: poskytování produktů v digitální podobě (digitálního obsahu), a to online kurzů, webinářů,
e-booků a jiných produktů s digitálním obsahem
k němuž dochází přes webové rozhraní https://terapiedotykem.cz
I. DŮLEŽITÉ POJMY A ZKRATKY
Tyto zkratky a pojmy, které jsou v těchto obchodních podmínkách uváděny s velkým
počátečním písmenem, znamenají následující:
1) OP
Tyto Obchodní podmínky.
2) POSKYTOVATELKA
Jana Mašková Zimolová
IČO: 88714152 (nejsem plátce DPH)
Fyzická osoba zapsána v živnostenském rejstříku od 11. 4. 2012.
FAKTURAČNÍ ADRESA
Jiráskova 4192
430 03 Chomutov
KONTAKT
- telefon: +420 603 404 168
- e-mail: info@terapiedotykem.cz
3) UŽIVATEL
Uživatel digitálního obsahu Produktu, který s Poskytovatelkou uzavře ohledně Produktu Smlouvu.
4) SPOTŘEBITEL
Uživatel, který je fyzickou osobou a při uzavírání Smlouvy s Poskytovatelkou jedná mimo
rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání.
Pokud Uživatel v objednávkovém formuláři uvede své IČ, má se za to, že Smlouvu neuzavírá
jako Spotřebitel.
5) SMLOUVA
Smlouva o poskytování digitálního obsahu, která je uzavírána mezi Poskytovatelkou a Uživatelem přes Webové rozhraní.
Obsahem smlouvy o poskytování digitálního obsahu je zpřístupnění Produktu k užívání pro vlastní potřebu Uživatele za dohodnutou protihodnotu.
Smlouvu tvoří Objednávka, potvrzení Objednávky a tyto OP. Je uzavírána v českém jazyce, archivována v elektronické podobě a není přístupná.
6) PRODUKT
Online kurz, webinář, e-book nebo jiný produkt s digitálním obsahem, které je předmětem Smlouvy. Produkt může být buď úplatný, nebo bezúplatný – zdarma.
7) OBJEDNÁVKA
Řádně vyplněný a odeslaný elektronický objednávkový formulář, který představuje návrh
Uživatele na uzavření Smlouvy.
8) CENA
Konečná cena (včetně všech případných poplatků a nákladů) za Produkt uvedená v Objednávce. Platí se v korunách českých.
9) WEBOVÉ ROZHRANÍ nebo WEB
Webové rozhraní umístěné na webové stránce dostupné na internetové adrese https://terapiedotykem.cz.
10) OZ
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
II. ODPOVĚDNOST
Uživatel bere na vědomí, že Produkty užívá na vlastní riziko a že závisí pouze na něm, jakým způsobem informace využije a jakých výsledků dosáhne. Poskytovatelka neodpovídá za výsledky, které Uživatel v souvislosti s užíváním Produktu zaznamená, ani nenese odpovědnost za jakoukoli případnou majetkovou či nemajetkovou újmu. Produkty nenahrazují zdravotní péči.
III. INFORMACE NA WEBU
1. Jakékoli hodnocení Produktů nebo Poskytovatelky (recenze), které je uvedeno na Webu, pochází od osoby, které byl Produkt skutečně zpřístupněn. Poskytovatelka má přehled o Uživatelích, kterým byly jednotlivé Produkty zpřístupněny, a v případě pochybností nahlédne do své evidence, zda dané osobě, která recenzi poskytla, byl Produkt skutečně zpřístupněn. Tímto způsobem je důvěryhodnost recenzí ověřována. Na Webu nemusí být uvedeny všechny recenze, ale Poskytovatelka vybírá ty, které zveřejní. Recenze na platformách třetích stran (např. www.google.com a jiné) Poskytovatelka neověřuje.
2. U každého Produktu je na Webu uveden jeho popis, co zahrnuje, jaká je jeho cena, příp. kdy a na jak dlouho bude zpřístupněn apod. Tyto popisy Produktů jsou informativního charakteru a nepředstavují návrh na uzavření smlouvy, ustanovení § 1732 odst. 2 OZ se tak nepoužije.
IV. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
1. Uživatel objednává Produkt přes Webové rozhraní odesláním řádně vyplněného elektronického objednávkového formuláře (Objednávka). Objednávka obsahuje základní informace k Produktu a jeho celkovou Cenu.
2. Před odesláním objednávkového formuláře může Uživatel zkontrolovat a změnit vyplněné údaje. Poskytovatel se spoléhá na pravdivost, správnost a úplnost údajů uvedených v Objednávce a nenese odpovědnost za nepravdivé, nesprávné či neúplné údaje. Stisknutím příslušného tlačítka v objednávkovém formuláři je vyplněný objednávkový formulář odeslán a tím Uživatel učinil závaznou objednávku Produktu, resp. návrh na uzavření Smlouvy.
3. Přijetí Objednávky Poskytovatel Uživateli potvrdí zasláním e-mailu na jeho elektronickou adresu uvedenou v Objednávce. Součástí tohoto potvrzujícího e-mailu je shrnutí Objednávky a tyto OP ve formátu pdf nebo obdobném. Doručením tohoto potvrzujícího e-mailu je Smlouva uzavřena a tento e-mail představuje současně potvrzení o jejím uzavření. Smlouvu lze uzavřít i za individuálně sjednaných podmínek.
4. Náklady, které Uživateli vzniknou v souvislosti s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení) nese Uživatel a tyto náklady se neliší od běžné sazby. Učiněním Objednávky Uživatel souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku.
V. CENA PRODUKTŮ A ZPŮSOB PLATBY
CENA PRODUKTŮ
1. Na Webu jsou uvedeny aktuální ceny Produktů, případně způsob jejich určení. Ceny Produktů může Poskytovatelka měnit s tím, že pro Uživatele platí vždy cena, která je aktuální v okamžiku objednání Produktu. Aktuální cena Produktu uvedená na Webu může být Uživateli navýšena pouze v případě platby Ceny formou splátek (viz níže). Případné slevy
z ceny Produktů nelze vzájemně kombinovat. U Produktů s digitálním obsahem nevznikají žádné náklady na dopravu, ani jiné náklady spojené s jejich zpřístupněním. Konečná Cena (včetně všech případných poplatků a nákladů) je uvedena v souhrnu objednávky.
2. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webu (např. překlep) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, není Poskytovatelka povinna Uživateli za takovou zjevně chybnou cenu Produkt zpřístupnit a má v takovém případě právo odstoupit od Smlouvy.
3. Ke zpřístupnění úplatného Produktu dojde nejdříve po úplném zaplacení Ceny, a v případě rozložení platby na splátky (viz níže) nejdříve po zaplacení první splátky. Ke zpřístupnění Produktu zdarma dojde nejdříve po uzavření Smlouvy.
ZPŮSOB PLATBY
4. Kupní cenu je možné uhradit následujícími způsoby:
a) Bezhotovostně bankovním převodem na můj účet (platba trvá většinou 1 – 2 pracovní dny): pokyny k platbě obdrží Uživatel v e-mailu potvrzujícím přijetí Objednávky. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a online produkt co nejdříve dodán.
b) Bezhotovostně okamžitým bankovním převodem pomocí platebních tlačítek bank. Tento převod zajišťuje společnost GoPay s.r.o.
c) Bezhotovostně platebními kartami VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro (platba se provede ihned). Platby kartou zajišťuje taktéž společnost GoPay s.r.o.
Společnost GoPay s.r.o. poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti GoPay.
– Základní vysvětlení o průběhu plateb najdete zde: Platební metody | GoPay
Kontaktní údaje na společnost GoPay s.r.o. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
GoPay s.r.o.
Planá 67, 370 01 České Budějovice
Česká republika
IČ: 26046768
E-mail: gopay@gopay.cz
Tel: +420 387 685 123
5. Na Webu mohou být uvedeny nebo mezi Poskytovatelkou a Uživatelem výslovně dohodnuty případné jiné způsoby platby.
SPLATNOST CENY
6. V případě bankovního převodu na účet je Cena splatná v termínu uvedeném v pokynech k platbě. Cena je zaplacena v okamžiku připsání příslušné částky na bankovní účet Poskytovatelky.
7. V případě plateb online kartou nebo rychlým online převodem je Cena splatná bezprostředně po uzavření Smlouvy.
8. Po přijetí platby Poskytovatel vystaví a na e-mail Uživatele zašle příslušný daňový doklad - fakturu.
PLATBA VE SPLÁTKÁCH
9. Je-li tato možnost na Webu u konkrétního Produktu uvedena, může Uživatel zvolit platbu Ceny formou splátek. V takovém případě může dojít k navýšení aktuální ceny Produktu uvedené na Webu, a to o částku nepřevyšující přímé náklady, které Poskytovatelka v souvislosti s tímto způsobem platby vzniknou. Celková konečná Cena bude uvedena v
souhrnu objednávky před jejím odesláním. V případě platby Ceny na splátky se Objednávkou Uživatel zavazuje zaplatit všechny splátky.
10. V případě prodlení s úhradou splátky je Poskytovateka oprávněna Uživateli Produkt znepřístupnit až do doby zaplacení příslušné splátky. Tím není dotčena povinnost Uživatele zaplatit všechny splátky. Rovněž je Poskytovatelka v takovém případě oprávněna Uživateli písemným oznámením celou nezaplacenou část Ceny okamžitě zesplatnit a ke dni
uvedenému v tomto oznámení požadovat zaplacení všech zbylých splátek najednou, anebo od Smlouvy odstoupit. Odstoupením od Smlouvy nevzniká Poskytovatelce povinnost vrátit Uživateli splátky před odstoupením od Smlouvy zaplacené.
VI. ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU PRODUKTŮ
ZPŮSOB ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU
1. Digitální obsah online kurzu bude Uživateli zpřístupněn tím, že mu bude poslán na elektronickou adresu uvedenou v Objednávce, anebo mu na tuto adresu budou zaslány přístupové údaje k uživatelskému účtu do členské sekce na Webu.
2. Digitální obsah webináře nebo digitální obsah online kurzu zdarma bude Uživateli zpřístupněn zasláním odkazu na elektronickou adresu uvedenou v Objednávce, na kterém je možné digitální obsah stáhnout nebo otevřít.
3. Digitální obsah e-booku nebo audio nahrávek bude Uživateli ve formátu docx, pdf, mp3 nebo obdobném zpřístupněn zasláním na elektronickou adresu uvedenou v Objednávce jak příloha e-mailu nebo jako odkaz, na kterém je možné digitální obsah stáhnout nebo otevřít.
4. Pokud je na Webu u konkrétního Produktu uveden jiný způsob zpřístupnění digitálního obsahu (např. zasláním odkazu na uzavřenou facebookovou skupinu, kde bude digitální obsah sdílen), bude Uživateli digitální obsah zpřístupněn tímto jiným způsobem.
5. Tyto způsoby doručení digitálních produktů jsou zdarma.
ČAS ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU
5. Na Webu může být u Produktu uveden konkrétní den, kdy bude digitální obsah zpřístupněn.
V taktovém případě bude Uživateli digitální obsah Produktu zpřístupněn v takto předem oznámený den.
6. Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci, závisí čas zpřístupnění digitální obsahu na zvoleném způsobu platby. V případě platby Ceny bankovním převodem na účet bude digitální obsah Uživateli zpřístupněn do 3 pracovních dnů od připsání Ceny na bankovní účet Poskytovatele. V případě plateb online platební kartou nebo rychlým online
převodem bude Uživateli digitální obsah zpřístupněn obratem pro provedení platby. Digitální obsah Produktu zdarma bude Uživateli zpřístupněn obratem po uzavření Smlouvy, nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci.
7. Na Webu může být u Produktu uvedeno, že jeho digitální obsah bude Uživateli zpřístupňován postupně, po částech. V takovém případě první část (modul) digitálního obsahu Produktu bude Uživateli zpřístupněna v čase určeném dle předchozích odstavců a další části (moduly) postupně dle předem oznámeného harmonogramu.
DÉLKA PŘÍSTUPNOSTI DIGITÁLNÍHO OBSAHU
8. Na Webu může být u Produktu uvedeno, jakou dobu bude mít Uživatel k digitálnímu obsahu přístup. V takovém případě bude Uživateli digitální obsah Produktu přístupný po takto předem oznámenou dobu.
9. Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci, má Uživatel digitální obsah přístupný navždy. To neplatí pro webináře nebo online kurzy zdarma, k jejichž digitálnímu obsahu má Uživatel přístup pouze v den a čas, který je na Webu uveden, resp. po dobu jejich trvání.
AKTUALIZACE DIGITÁLNÍHO OBSAHU
10. Digitální obsah Produktu bude Uživateli zpřístupněn v nejnovější verzi dostupné v době uzavření Smlouvy, která mu po uzavření Smlouvy nemusí být aktualizována.
11. Poskytovatelka však bude Uživateli poskytovat aktualizace, které jsou nezbytné k tomu, aby byl digitální obsah Produktu bez vad po celou dobu trvání Smlouvy nebo (u digitálního obsahu zpřístupněného jednorázově na časově neomezenou dobu) aby byl bez vad po dobu, po kterou to Uživatel může rozumně očekávat. V takovém případě bude Uživatel upozorněn, že je dostupná aktualizace, jakým způsobem ji může provést a že v případě jejího neprovedení nemá práva z vady, která vznikne pouze v důsledku neprovedené aktualizace. To neplatí, jestliže Uživatel v Objednávce vezme na vědomí a výslovně odsouhlasí, že po zpřístupnění digitálního obsahu mu nebudou poskytovány jeho aktualizace.
FUNKČNOST DIGITÁLNÍHO OBSAHU, TECHNICKÉ A PROGRAMOVÉ VYBAVENÍ
12. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, aby měl Uživatel k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu docx, pdf a obdobnými, přehrávání video a audio souborů, dále připojení k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení a funkční e-mailovou schránku udržovanou ve stavu schopném přijímat zprávy (digitální prostředí).
13. Za propojení digitálního obsahu Produktu s digitálním prostředím Uživatele nese odpovědnost Uživatel.
VII. AUTORSKÁ PRÁVA A MLČENLIVOST
1. Produkty jsou autorským dílem. Poskytovatelka Produkt zpřístupňuje Uživateli pro jeho osobní potřebu. Produkt (ani jakoukoli jeho část), ať už v původní či změněné podobě, není možné bez předchozího výslovného písemného souhlasu Poskytovatele dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám.
2. Uživatel má povinnost zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu v členské sekci na Webu.
3. V případě, že Uživatel autorská práva nebo povinnost mlčenlivosti poruší, je Poskytovatelka oprávněna Uživateli znepřístupnit digitální obsah Produktu a/nebo požadovat náhradu škody, která mu v důsledku takového porušení vznikla. Porušení autorských práv je dále postižitelné podle autorského zákona a podle trestněprávních předpisů.
VIII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
1. Nejedná-li se o případ uvedený v následujícím odstavci, má Uživatel, který je Spotřebitelem, dle § 1829 OZ právo od Smlouvy bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů. Tato lhůta počíná běžet, jedná-li se o Produkt s digitálním obsahem, ode dne uzavření Smlouvy.
2. Právo odstoupit od Smlouvy dle předchozího odstavce Spotřebitel v souladu s § 1837 OZ nemá zejména v případě Smlouvy o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním a (u úplatného Produktu) Spotřebitel v objednávkovém formuláři odsouhlasil, že k započetí plnění dojde před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a vzal na vědomí, že udělením souhlasu zaniká jeho právo od Smlouvy odstoupit.
3. Lhůta k odstoupení od Smlouvy je zachována, pokud Spotřebitel oznámení o odstoupení odešle Poskytovateli nejpozději 14. den po dni, kdy byla Smlouva uzavřena. Pro odstoupení může Spotřebitel využít formulář uvedený pod těmito OP.
Odstoupit od Smlouvy může Spotřebitel zasláním vyplněného formuláře, nebo jiného textu obdobného znění, na některou z kontaktních adres Poskytovatele uvedených výše, případně jakýmkoli jednoznačným prohlášením, které Spotřebitel vůči Poskytovateli učiní. Odstoupit od Smlouvy, jejímž předmětem je Produkt zdarma, může Spotřebitel tím, že se odhlásí z e-mailové databáze Poskytovatele (kliknutím na příslušný odkaz na konci každého zaslaného e-mailu).
4. Je-li předmětem Smlouvy úplatný Produkt, obratem po obdržení oznámení o odstoupení od Smlouvy potvrdí Poskytovatelka Spotřebiteli jeho přijetí. Cena bude Spotřebiteli vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od
odstoupení od Smlouvy, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena. Jiným způsobem může být Cena vrácena jen tehdy, pokud s tím Spotřebitel bude souhlasit a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
Náklady související s odstoupením od Smlouvy nese ze zákona Spotřebitel.
5. Uživatel i Poskytovatelka můžou od Smlouvy odstoupit i v dalších případech stanovených zákonem nebo Smlouvou. Poskytovatelka je oprávněna od Smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení povinností Uživatele ze Smlouvy, zejména v případě, kdy by došlo k neoprávněným zásahům do Webového rozhraní, porušení autorských práv nebo
povinnosti mlčenlivosti. V případě odstoupení od Smlouvy je Poskytovatel oprávněn požadovat náhradu škody, pokud mu z porušení povinností Uživatele vznikla. Rovněž je Poskytovatelka oprávněna digitální obsah Produktu Uživateli okamžitě znepřístupnit.
6. Poskytovatelka má právo odstoupit od Smlouvy také z důvodu nenaplnění minimální kapacity přihlášených uživatelů, naplnění maximální kapacity přihlášených uživatelů, nebo z jiných vážných důvodů. V takovém případě bude Uživateli Cena vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, nebude-li výslovně dohodnuto, že platba bude použita na jiný Produkt dle výběru Uživatele. Cena bude Uživateli vrácena na stejný účet, ze kterého byla zaplacena, nebude-li výslovně dohodnuto jinak.
7. Pokud by ze strany Uživatele nedošlo k úhradě Ceny (při platbě na splátky k úhradě první splátky) ani ve lhůtě 10 dnů po splatnosti, Smlouva se uplynutím této lhůty ruší automaticky, bez nutnosti odstoupení.
8. Je-li Uživateli společně s Produktem poskytnut jako dárek bonus, je darovací smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy, pozbývá darovací smlouva účinnosti. V důsledku toho je Poskytovatelka oprávněna Uživateli okamžitě zrušit přístup k bonusu, případně má Uživatel povinnost Poskytovatelce bonus bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, zaslat nebo předat. Veškeré bonusy jsou zpřístupněny spolu se zpřístupněním Produktu, není-li na Webu u Produktu uvedeno jinak.
IX. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE
1. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými a účinnými právními předpisy, zejména § 1914 až 1925, a (jedná-li se o digitální obsah) § 2389a až 2389s OZ.
2. Práva z vadného plnění (reklamaci) může Uživatel u Poskytovatelky uplatnit prostřednictvím kontaktů uvedených výše v těchto OP.
VADY DIGITÁLNÍHO OBSAHU
3. Po zpřístupnění Produktu je Uživateli doporučeno, aby si co nejdříve zkontroloval funkčnost a dostupnost jeho digitálního obsahu a zjistí-li nedostatky nebo vady, aby kontaktoval Poskytovatele za účelem provedení nápravy. Může se stát, že je digitální obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Web může být
aktualizován bez předchozího upozornění.
4. Poskytovatelka odpovídá Uživateli, že Produkt při převzetí nemá vady a u digitálního obsahu, že je bez vad také po celou dobu trvání Smlouvy. V případě digitálního obsahu zpřístupněného jednorázově na časově neomezenou dobu odpovídá Poskytovatelce za vady, které měl digitální obsah při zpřístupnění; tím není dotčena povinnost Poskytovatelky
zabezpečit aktualizace v souladu s čl. VI odst. 11 těchto OP. Projeví-li se vada Produktu v průběhu 1 roku od zpřístupnění, má se za to, že byl Produktu vadný již při zpřístupnění. Tato doba neběží po dobu, po kterou Uživatel nemůže Produkt užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
5. Poskytovatelka zejména odpovídá Uživateli, že Produkt:
a) odpovídá ujednanému popisu, rozsahu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
b) je vhodný k účelu, pro který ho Uživatel požaduje a s nímž Poskytovatelka souhlasila; a
c) je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci či s uživatelskou podporou.
6. Poskytovatelka odpovídá Uživateli, že vedle ujednaných vlastností Produkt:
a) je vhodný k účelu, k němuž se Produkt tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem;
b) rozsahem, množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi či výkonnostními parametry, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Produktů téhož druhu, které může Uživatel rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Poskytovatelkou nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
c) je poskytován s příslušenstvím, případně včetně obalu, a s pokyny k použití, které může Uživatel rozumně očekávat; a
d) odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, zkušební verzi nebo náhledu, které Poskytovatelka zpřístupnila před uzavřením Smlouvy.
7. Předchozí odstavec se nepoužije v případě, že Poskytovatelka Uživatele před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornila, že se některá vlastnost Produktu liší a Uživatel s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasil.
8. Poskytovatelka není vázána veřejným prohlášením podle odstavce 6 písm. b), prokáže-li, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření Smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o uzavření Smlouvy nemohlo mít vliv.
9. Týká-li se Smlouva Produktu s digitálním obsahem, může Uživatel vytknout vadu, která se projeví nebo vyskytne za trvání Smlouvy. V případě digitálního obsahu Produktu zpřístupněného jednorázově na časově neomezenou dobu může Uživatel, který je Spotřebitelem, vytknout vadu, která se projeví v době dvou let od zpřístupnění.
10. Má-li Produkt vadu, může Uživatel požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné.
11. Poskytovatelka odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Uživateli nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha Produktu a účel, pro který ho Uživatel požadoval.
12. Uživatel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud:
a) Poskytovatelka vadu odmítla odstranit nebo ji neodstranila či je zjevné, že ji neodstraní v souladu s předchozím odstavcem;
b) se vada projeví opakovaně; nebo
c) je vada podstatným porušením Smlouvy.
13. Uživatel nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada Produktu nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.
14. Uživatel, který je Spotřebitelem, může odstoupit od Smlouvy také tehdy, pokud by Poskytovatel byl v prodlení se zpřístupněním Produktu a svou povinnost by nesplnil ani bez zbytečného odkladu poté, co byl Uživatelem vyzván k plnění, nebo v dodatečné výslovně dohodnuté lhůtě. Bez dodatečné lhůty může Spotřebitel od Smlouvy odstoupit jen tehdy, odmítla-li Poskytovatelka Produkt poskytnout nebo je zjevné, že Produkt neposkytne, anebo vyplývá-li ze vzájemného ujednání nebo z okolností při uzavření Smlouvy, že je plnění v určeném čase nezbytné. Cena bude Uživateli vrácena bez zbytečného odkladu po odstoupení od Smlouvy.
15. Práva z vadného plnění Uživateli nenáleží v případě vad způsobených nesprávným užíváním nebo uložením digitálního obsahu Produktu. Dále Uživateli práva z vadného plnění nenáleží v případě neprovedených aktualizací (více viz výše v těchto OP – „Aktualizace digitálního obsahu“). Rovněž Poskytovatelka neodpovídá za nedostupnost nebo jiné vady digitálního obsahu v případě nevyhovujícího digitálního prostředí (tedy v případě, že Uživatel nemá potřebné technické a programové vybavení nebo síťové připojení uvedené v těchto OP – viz „Funkčnost digitálního obsahu, technické a programové vybavení“). Za účelem ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí, má Uživatel zákonnou povinnost poskytnout Poskytovatelce nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně
požadovat a kterou lze zajistit technicky dostupnými prostředky, jež jsou pro Uživatele co nejméně rušivé. V případě odmítnutí poskytnutí součinnosti má Uživatel práva z vadného plnění jen tehdy, prokáže-li, že digitální obsah Produktu není ve shodě se Smlouvou.
X. VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
1. Má-li Uživatel k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či činnosti Poskytovatelky nějakou stížnost, může Poskytovatelku kontaktovat na některé z kontaktních adres uvedených výše v těchto OP.
2. Dozor nad dodržováním povinností Poskytovatelky vyplývajících z právních předpisů vykonávají tyto orgány: Česká obchodní inspekce, příslušný živnostenský úřad a Úřad pro ochranu osobních údajů (jedná-li se o povinnosti při zpracování osobních údajů).
3. Případný spor mezi Poskytovatelkou a Uživatelem bude řešen přednostně smírnou cestou. Pokud je Uživatel Spotřebitelem a z uzavřené Smlouvy nebo v souvislosti s ní vznikne mezi ním a Poskytovatelkou spor, má Uživatel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v takovém případě Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČ: 00020869. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na webových stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz). Uživatel může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr.
4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1 (https://www.evropskyspotrebitel.cz), je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
XI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatelky a Uživatele, které ze Smlouvy vyplývají.
2. Smluvní vztah mezi Poskytovatelkou a Uživatelem se řídí právním řádem České republiky, zejména těmito právními předpisy: OZ a je-li Uživatel Spotřebitelem, pak i zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
3. Poskytovatla dodržuje kodexy chování vyplývající z odvětví jeho podnikání.
4. Zásady zpracování osobních údajů jsou obsaženy v Informacích o zpracování osobních údajů, které jsou zveřejněny na Webu.
5. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto OP neplatným či neúčinným, namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému či neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost ustanovení OP nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení OP.
6. Tyto OP je Poskytovatelka oprávněna jednostranně měnit, přičemž pro Uživatele platí text obchodních podmínek účinný k datu Objednávky.
7. Tyto OP jsou účinné od 6.1.2023.