Obchodní podmínky

V případě, že se nemůžete z jakéhokoliv důvodu semináře zúčastnit, ozvěte se nám obratem na info@terapiedotykem.cz a uveďte v e-mailu Vaše jméno a dále název, termín a místo konání semináře.

Zrušení účasti z Vaší strany se řídí stornopodmínkami k jednotlivým seminářům, které jsou uvedeny níže. V případě zrušení semináře z naší strany (což se nestává) Vám vrátíme částku v plné výši nebo ji můžete využít na jiný seminář z naší nabídky konaného do 6 měsíců od úhrady zálohy.

Jedno nebo vícedenní semináře:

Účastník zruší účast více než 14 dní před konáním akce

  • Vzniká storno administrativní poplatek 600 Kč a zbytek uhrazené částky se vrací.
  • Zbývající část uhrazené ceny může účastník použít jako zálohu na kupní cenu jiného semináře
    vybraného z aktuální nabídky. 

Účastník zruší účast méně než 14 dní před konáním akce

  • Je povinen uhradit storno poplatek ve výši 50 %  uhrazené ceny, zbývající část uhrazené ceny se mu vrací.
  • Zbývající část uhrazené ceny může účastník použít jako zálohu na kupní cenu jiného semináře 
    vybraného z aktuální nabídky konaného do 6 měsíců od úhrady zálohy.  V tom případě je účastníkovi namísto storno poplatku ve výši 50% uhrazené ceny účtován pouze tentýž administrativní poplatek 600 Kč, jako při zrušení účasti více než 14 dní před konáním semináře. Tento poplatek uhradí účastník při registraci v místě konání nově vybraného semináře. Tuto možnost náhrady může kupující využít pouze jednou.
  • Podaří-li se účastníkovi zajistit za sebe náhradníka, není mu účtován žádný storno poplatek 
    a uhrazená cena je přeúčtována na tohoto náhradníka. Účastník je však povinen o této změně neprodleně informovat na email info@terapiedotykem.cz.

Účastník zruší svou účast 3 a méně dní před akcí, případně se na seminář bez předchozí omluvy vůbec nedostaví

  • Je povinen uhradit storno poplatek ve výši 100% uhrazené ceny.